15.4.08

Στο τσιγάρο που κρατώ..

Η σχέση μου με το τσιγάρο ήταν πάντα θυελλώδης: είτε ήμασταν μαζί, είτε δεν θέλαμε να δούμε ο ένας τα μάτια του άλλου.

Άρχισα το κάπνισμα στα 15. Περίμενα το αγόρι μου, με έστησε, και από τσατίλα πήγα κ πήρα ένα πακέτο Camel Light. Σκέφτηκα ότι ήταν μεγάλη αηδία, το πέταξα και ανακοίνωσα θριαμβευτικά στην μητέρα μου ότι κάπνισα αλλά δε μου άρεσε.

Μετά από 2 βδομάδες το είχα αρχίσει σποραδικά. Ξέρεις, κανένα τσιγάρο στα κρυφα - τα κρύβαμε θυμάμαι σε κάτι θάμνους με τις φίλες μου για να μη τα βρούνε οι δικοί μας. Βάζαμε κατοστάρικα και μοιραζόμασταν το πακέτο.

Στα 17 όταν πήγα Αγγλία πήρα μιά κούτα Philip morris. Κράτησε 3 μήνες.

Μετά ανακάλυψα τα στριφτά και κόλλησα άσχημα.

Έπειτα από μερικά χρόνια (3?) μια μέρα ξύπνησα και αηδίασα και το έκοψα. Για τα τέσσερα επόμενα χρόνια δεν ακούμπησα τσιγάρο.

Μέχρι που το 2006 άρχισα να μένω με καπνιστές. Στην αρχή μου ερχόταν εμετός όταν έμπαινε ο καπνός στο δωμάτιό μου. Τα μάτια μου δάκρυζαν από την καπνίλα στο σαλόνι. Μετά άρχισα και γώ να καπνίζω για να ρθω στα ίσια μου.

Από τότε κάθε μέρα που περνάει το μισώ. Το κόβω μία δύο βδομάδες και χαίρομαι, αναπνέω και δεν βήχω. Μετά πάλι κάνω ένα τσιγάρο και τα ίδια.

Θυμάμαι το 2005 αγόρασα την πρώτη μου ψηφιακή μηχανή, την canon s1 is. Ένας από τους κρυφούς λόγους που την πήρα είναι γιατί ήταν από τα λίγα μοντέλα που μου άρεσαν και μπορούσε να πάρει εξωτερική θήκη για καταδύσεις. Για να βγάλω φωτογραφίες –κάποτε- κάτω από το νερό. Κούνια που με κούναγε. Με πιάνει η μαλακία μου κ γκρινιάζω, λέω με τα πνευμόνια που κουβαλάω δεν θα κρατήσω καθόλου μπουχουχου κλπ.

Ναι μην αρχίσετε ότι είναι θέμα θέλησης κλπ ξέρω πολύ καλά τι θέληση χρειάζεται γιατί το κάπνισμα είναι εξάρτηση. Ούτε ευχαρίστηση είναι ούτε τίποτα. Μια χαρά δεν καπνίζω όταν κοιμάμαι και στον ύπνο μου δεν βλέπω πως καπνίζω!

Για αυτό θέλω να έρθει επιτέλους η απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους στην Ελλάδα. Αν δεν βλέπω τους άλλους γύρω μου να καπνίζουν δε θέλω να καπνίσω. Πες το εγωιστικό, πες το ό,τι θες...

Ένας φίλος μου έκοψε το κάπνισμα πηγαινοντας σε μια ψυχολογο και έκανε ύπνωση. Το έκοψε κ άρχισε το κάψιμο (άλλαξε τα τσιγαρα σε μπάφους ). Λες;

Μου φαίνεται θα αρχίσω να κάνω παρέα με μη καπνιστες!! Ρατσίστρια κετς!

Αν διαβάσατε ώς εδώ συγχαρητήρια:Ρ.

6 σχόλια:

The Chemist είπε...

Και φαντάσου, υπάρχουν άτομα εδώ στην Ελλάδα που λένε ότι "αυτά δε γίνονται στην Ελλάδα", με υπερηφάνεια!

Μια χαρά γίνονται. Η εξάρτηση είναι κυρίως ψυχολογική. Έχεις συνδυάσει τη κίνηση πίνω καφέ - ανάβω τσιγάρω και βαριέμαι - ανάβω τσιγάρο.

Λες κι εμείς οι μη καπνιστές που δεν έχουμε τσιγάρο για να απασχολούμε τα χέρια μας όταν βαριόμαστε δε βρίσκουμε κάτι.

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν καπνιζω πιστευω οτι πρεπει να ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το κοψεις.Απο την αλλη..θα πρεπε να λειτουργει πολυ εντονα σαν κινητρο το γεγονος οτι ουσιαστικα προσφερει μονο αρνητικα στον ανθρωπο.Τωρα απο κει και περα παρακαλαω να ρθει η απαγορευση γιατι εχω βαρεθει να βρωμαω τσιγαρα αλλα και να εχω επιπτωσεις στην υγεια μου επειδη ο αλλος ειναι μαζοχας.Ολοι οι καλοι χωρανε..και οι καπνιστες και οι μη κανιστες.Αρκει να σεβεται ο ενας τον αλλο.

Bassman

Pixel Sprite είπε...

chemist:
ela nte. amin k pote na er8ei ekeini h wra!!
bassman: sigoura to exoume panta sto pisw meros tou myalo mas alla nomizoume oti eimaste atrwtoi. Jerw pollous pou lene 'e afou tha pe8anw outws h allws.' Den einai mono to makrypro8esmo pou me tromazei alla pragmata pou vlepw otan to kovo px 1-2 vdomades. Anapnew kalytera, niwthw kalytera kai eimai pio hremi.

Prepei na apagoreftei to kapnisma stous dhmosious xwrous!! Den einai swsto na epivaleis ston allo na anapneei ton kapno sou.

you know who είπε...

kai egw kapnizw apo ta 14 mou...2 fores to ekopsa...i proti apopira 1 bdomada,2i enan mina alla katalava oti mou arese kai den i8ela na to kopsw...twra gia tis bouties yparxei tropos na to adimetopiseis kanodas autonomi katadusi(scuba diving)(kai egw dytis eimai erasitexnika)....

twra gia tin apagoreusi tou kapnizmatos stous dimosious xorous mou akougete kalo...gia paradeigma stin italia itan gamata...pigenes se club kai diaskedazes mexri tis 2 xwris tsigaro ektos an eixan smoke rooms...
emena mou arese kai as kapniza...

Madvil είπε...

Egw eimai stin pempti prospatheia na to kopsw. Kapnizw 10 xronia kai kati mou leei oti tha ta kataferw auti tin fora. Xthes den mporousa na sygentrwthw sto grafeio, xwris tsigaro.
Einai eksartisi gamwto...

disa είπε...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室